#1

Mayıs 03, 2011




Donem: 1960
Boyut: 45 mm x 35 mm
Ozellikleri: Som yesil tas
Imza: Yok
Alindigi yer: E-bay / Wollongong, Avustralya

Ingiltere kaynakli bu brosu E-bay uzerinden, Heather Robert’tan aldim. Aldigim iki bros elime ulasmadan once birkac kez yazistik. Kolesiyonumdan bahsettim. Degerini bilecek birine gidiyor oldugu icin cok mutlu oldugunu soyledi bana defalarca. Uzun zamandir saglik sorunlari yasiyormus. Ekonomisine katkida bulunmak icin mucevherlerini satmaya baslamis. Hic de kolay bir karar olmamis onun icin. Ozellikle bu brosu cok seviyormus.

Heather’a ait iki bros dun elime ulasti. Broslari iki ayri mucevher kesesi icinde ozenle hediye paketi yapilmis sekilde buldum. Kucuk bir kadiga el yazisiylan not dusmus: “Koleksiyonun icin guzel bir baslangic”. Detaylara gosterdigi ozen icin defalarca tesekkur ettigim bir mektup yazdim kendisine. Belki birgun yolum oralara duser de ziyaretine giderim, kim bilir...



0 yorum:

Yorum Gönder